Frequently asked questions

Are packages sent when it is cold?

When the temperature drops below 0 degrees night, we will stop sending. Because of this it can sometimes happen that the plants are sent later.

We only keep an eye on the night temperature of the Netherlands. If it is colder in the country where you live, do not order plants. If you place an order, this is at your own risk.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd binnenkomt?

Wanneer dit gebeurt stuur ons dan een mailtje met foto`s naar support@meergroenhuis.nl.

Kan ik bestellen buiten Europa?

Nee helaas is dit op dit moment niet mogelijk.

Welke dag wordt mijn bestelling verzonden?

We verzenden Nederland, Belgie van maandag t/m vrijdag
We verzenden Duitsland en Frankrijk maandag t/m woensdag.
We verzenden de rest van de Europese landen maandag t/m dinsdag om te voorkomen dat de planten te lang onderweg zijn in de post.

Welke dag wordt mijn bestelling verzonden?

We verzenden Nederland, Belgie van maandag t/m vrijdag- We verzenden Duitsland en Frankrijk maandag t/m woensdag.- We verzenden de rest van de Europese landen maandag t/m dinsdag om te voorkomen dat de planten te lang onderweg zijn in de post.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja dat is mogelijk, geeft dit zo snel mogelijk door via de mail. 

Are the plants in a pot?

Yes, the plants are always delivered in a growing pot. It is best to keep this after repotting, so that you can put your future cuttings in it.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We proberen de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, maar we houden ook rekening met weer, verzend omstandigheden en drukte dus soms kan het wat langer duren. We verzenden binnen 1-10 werkdagen.

Krijg ik een track and trace wanneer mijn bestelling is verzonden?

Ja zeker, deze wordt gemaild wanneer je bestelling klaar is om verzonden te worden.

Login

Forgot your password?

Don't have an account yet?
Create account